Posiedzenie Komisji Gospodarki Miejskiej - 19 października 2011r - analiza materiałów sesyjnych
19.10.2011 - 19:24
Na dzisiejszym posiedzeniu komisji analizowaliśmy materiały na XIII Sesje Rady Miasta Piły, która odbędzie się 25 października. Mimo że w planie jest "tylko" 13 punktów Komisja Gospodarki Miejskiej obradowała ponad 3 godziny. Najwięcej miałem pytań do Pani Skarbnik Eweliny Ślugajskiej w sprawach zmian w budżecie oraz w sprawie podniesienia stawek podatku od nieruchomości od 1 stycznia 2012r . Podniosłem również, że należy dokonać zmian w uchwale Rady Miasta Piły dot. zwolnień w podatku od nieruchomości dla podmiotów które będą inwestować w Pile i tworzyć nowe miejsca pracy - nie tylko w strefie ekonomicznej.
zdjęcie Biuro Rady Miasta Piły
Porządek obrad
XIII sesji Rady Miasta Piły w dniu 25 października 2011 r. godz. 12,00
w sali widowiskowej Młodzieżowego Domu Kultury w Pile ul. Okrzei 9.
1. Sprawy regulaminowe.
2. Informacja Przewodniczącego Rady Miasta Piły o podejmowanych działaniach pomiędzy
XII a XIII sesją Rady Miasta Piły – druk nr 183.
3. Sprawozdanie Prezydenta Miasta Piły z prac Prezydenta Miasta Piły w okresie
międzysesyjnym, zwłaszcza z wykonania uchwał Rady Miasta Piły – druk nr 191.
4. Projekt uchwały w sprawie zmian w budżecie miasta Piły na 2011 rok – druk nr 188.
5. Projekt uchwały w sprawie podatku od nieruchomości – druk nr 189.
6. Projekt uchwały w sprawie likwidacji zakładu budżetowego pod nazwą Miejski Zakład
Gospodarki Mieszkaniowej w Pile celem przekształcenia w jednostkę budżetową pod nazwą
Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Pile – druk nr 187.
7. Projekt uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta
Piły w rejonie ul. Głuchowskiej i al. Powstańców Wlkp. - druk nr 186.
8. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych za poprzedni rok, w tym o wynikach
sprawdzianu i egzaminów – art. 5a ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 roku o systemie
oświaty– druk nr 190.
9. Informacja Przewodniczącego Rady Miasta Piły na temat oświadczeń majątkowych
składanych przez radnych Rady Miasta Piły – druk nr 185.
10. Informacja Prezydenta Miasta Piły z przeprowadzonej analizy oświadczeń majątkowych –
druk nr 184.
11. Interpelacje i zapytania – druk nr 182.
12.Wolne wnioski i informacje.
13.Zamknięcie obrad.
Komentarze
Brak komentarzy